Su kodu SPRING -15% nuolaida

Prekių pristatymas

Mieli, Carol Home pirkėjai,

Prekes stengiamės visuomet pristatyti kuo greičiau, kaip tai būtų įmanoma. Jeigu prekės reikia skubiai – siūlome prieš jos pirkimą susiekti mūsų svetainėje nurodytais kontaktais ir suderinti jos gavimo laiką.

Jeigu prekė yra Carol Home sandėlyje, ji bus išsiųsta per 1-2 darbo dienas. Užsakomos prekės pristatomos per 2-6 savaites. Prekes pristatysime Jūsų nurodytu adresu visoje Lietuvoje ir Europos sąjungoje.

Pildydami užsakymo informaciją, galite pasirinkti vieną iš šių pristatymo variantų:

Pristatymas į DPD paštomatą
Pasirinkus šį būdą prekę Jums pristatys kurjerių kompanija DPD į pasirinktą paštomatą. Prekės pristatomos per 2-5 darbo dienas.

Pristatymas per kurjerius
Pasirinkus šį būdą prekę Jums pristatys kurjerių kompanija DPD. Prekės pristatomos per 2-5 darbo dienas.

Prekės atsiėmimas mūsų parduotuvėje Stiklių g. 3, Vilniuje. Prekes galite atsiimti:
– darbo dienomis nuo 10 iki 19 val
– šeštadieniais nuo 11 iki 18 val.
– sekmadieniais nuo 11iki 16 val.

Nemokamas pristatymas į pasirinktą paštomatą – Užsakymai, kurių vertė 50 € ir daugiau, pristatomi nemokamai.

Didelių gabaritų prekių pristatymas
Pasirinkus šį būdą prekę Jums pristatys kurjerių kompanija. Jeigu perkate baldą, kuris sveria daugiau nei 31 kg (valgomojo stalai, pastatomos lentynos, indaujos) ir Jums reikia užnešimo paslaugos, susiekite su mumis el. paštu info@carolhome.lt. Prekės pristatomos per 2-5 darbo dienas.

BENDRA INFORMACIJA

  1. Prekes Pardavėjas pristato Lietuvoje (išskyrus Kuršių Neriją).
  2. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslų prekių pristatymo adresą, pašto kodą, nurodyti tikslų kontaktinį telefono numerį ir kitą papildomą informaciją (laiptinės kodas ar pan.).
  3. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatomos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
  4. Pirkėjas įsipareigoja priimti prekes sekančią dieną nuo pranešimo gavimo, kad jam bus pristatyta siunta. Pirkėjui nepriėmus ir/ar neatsiėmus siuntos ji vežama pakartotinai. Dėl pakartotinų pristatymų Pardavėjas turi teisę apmokestinti Pirkėją, jei dėl šių pristatymų bus patirtos papildomos išlaidos.
  5. Prekes pristato Pardavėjas, Pardavėjo įgaliotas atstovas (kurjeris).
  6. Pardavėjas pristato Pirkėjui prekes vadovaudamasis Prekių aprašymuose nurodytais terminais. Išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas.
  7. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.
  8. Pristatymo kaina yra fiksuota ir nekinta perkant daugiau nei vieną prekę. Perkant daugiau nei 10 vnt. pristatymo kainą būtina iš anksto suderinti su carolhome.lt Pirkėjas privalo nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta pateikiama sulamdytoje arba kitu būdu pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna produkto komplektacija.Jei viename užsakyme yra užsakomos prekės su skirtingais pristatymo terminais, tokiu atveju visam užsakymui yra taikomas ilgesnis pristatymo terminas. Taigi, jei viename užsakyme yra užsakoma viena prekė su 1 – 5 dienų pristatymo terminu, o kita su 1- 4 savaičių pristatymo terminu, visam užsakymui bus taikomas ilgesnis pristatymo terminas. Jei norite, kad vienu apsipirkimo metu Jūsų išsirinktos prekės, kurių terminai yra skirtingi, būtų pristatomos skirtingais užsakymo terminais, prašome daryti atskirus užsakymus.
  9. Pirkėjas pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui. Neatlikus tokių veiksmų Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, susijusių su pakuotės pažeidimais, kurių Pirkėjas nepažymėjo kurjerio prekių pristatymo dokumente.
  10. Pirkėjas savo nuožiūra negali keisti prekių pristatymo adreso kai siunta yra išvežta. Jeigu pristatymo vieta yra pakeičiama asmeniškai tariantis su kurjeriu ar kita pristatymą teikiančia tarnyba, Pardavėjas neatsako už siuntų pristatymo termino vykdymą bei turi teisę papildomai apmokestinti Pirkėją už patirtas papildomas išlaidas dėl savavališko kliento pristatymo adreso pakeitimo esant išsiųstai siuntai. Patirtos išlaidos gali būti padengiamos išrašant papildomą sąskaitą Pirkėjui, arba išskaičiuojamos iš grąžinamų prekių sumos.
    Jūsų krepšelis
    Krepšelis tuščiasGryžti į parduotuvę